Het succes

Het succes is gebaseerd op de unieke producten in combinatie met een innovatief marketingconcept. Na de mobiele telefoon en het internet is de nieuwste economische trend: WELZIJN. De gezondheids- en lifestyle- programma’s zijn niet meer van de televisie weg te denken, we lezen er dagelijks over in de media, sportscholen worden Wellness-centra en in iedere supermarkt vinden we schappen vol met voedingssupplementen en gezondheidsproducten.

Gezondheid is ons meest kostbare bezit. Gezondheid is alles, zonder gezondheid is alles niets! Welzijn, oftewel gezond en vitaal genieten van het leven, is een wens van iedereen! De realiteit is echter anders. Wanneer we naar de gezondheidsstatistieken kijken, zien we dat heel veel mensen gezondheidsproblemen kennen: vermoeidheid, hoge bloeddruk, maag- en darmklachten, hoofdpijn, gewrichtsklachten, lusteloosheid, allergieën, over-gewicht enz. Daarnaast zien we nog altijd een sterke toename van welvaartsziektes zoals diabetes, hart- en vaatziekten en diverse vormen van kanker.

Uit vele onderzoeken is gebleken dat een groot deel van onze gezondheidsproblemen gerelateerd is aan onze voeding en eetgewoonten in combinatie met onze levensstijl. De toekomstige gezondheidszorg zal dan ook steeds meer gericht zijn op preventie. Een goede gezondheid begint met gezonde voeding en ons succes komt voort uit het feit dat ons productassortiment precies aansluit bij de hedendaagse behoefte!

Tijden veranderen! Zo ook de wijze waarop producten worden aangeboden aan de consument. Vele decennia lang was de detailhandel (winkels) vrijwel de enige vorm van distributie. In onze huidige economie zien we echter een aantal geheel nieuwe en zeer succesvolle distributiemethodes. Het concept van Herbalife is gebaseerd op de nieuwste ontwikkelingen, trends en mogelijkheden die de moderne tijd ons biedt. Internet en netwerken bieden momenteel ongekende groeimogelijkheden en kansen.

Mail deze site aan vriend/kennis: Klik hier!